Posle osam brzinskih ispita, od kojih su neki više podsećali na površinu Meseca nego na Zemljiu koru, vodeći takmičar je Adrien Foumaux (Hyundai i20 N Rally1)... Pogledajte fotogaleriju: Rally Saudi Arabia 2025. Iako ni na jednom brzinskom ispitu nije bio najbrži, vodeći takmičar na Rally Saudi Arabia 2025, posle 8 održanih brzinskih ispita, jeste
Revolucionarni Hypersquare upravljač Volan nestaje, iskustvo ostaje, samo se više ne vrti, nego komunicira Na marginama međunarodne prezentacije novog Peugeota 308 u Portugalu, imali smo priliku da zavirimo u budućnost B segmenta koja počinje 2027 godine: Polygon Concept Kao i svaki futuristički automobil, i ovaj ima vrata na podizanje u obliku
Četiri nova stuba bezbednosti Novi postupak u potpunosti menja način na koji se automobili testiraju i ocenjuju, a sve će se baziratui na četiri nova stuba bezbednosti: bezbedna vožnja, izbegavanje sudara, zaštita pri sudaru i bezbednost nakon sudara. U Euro NCAP-u naglašavaju da su mnoge od ovih promena direktan odgovor na povratne informacije potrošača,
Prema najsvežijim podacima ACEA-e, u Nemačkoj je u prvih deset meseci ove godine registrovano 434.627 električnih automobila. To je čak 39,4 posto više nego prošle godine i time je udeo električnih auta u Nemačkoj po "prodaji" skočio na 18,5 posto. Ali čini se da je sve samo "iluzija". Naime, prema udruženju Zentralverband Deutsches Kraftfahrzeuggewerbe
Iako se ovaj električni sportista ne očekuje pre kraja decenije, Audi već ispravlja neke nedostatke koji su mučili nove modele i najavljuje promene, navodi Index.hr. U iznenađujućem, ali dobrodošlom potezu, Audi je odlučio da napusti klizače osetljive na dodir na upravljačima pet svojih automobila. Modeli A5, Q5, A6, A6 e-tron i Q6 e-tron sada dobijaju
Poslednji Bolide označava kraj jednog poglavlja za Bugatti. Prekretnica koja nosi duboko značenje za brend, označavajući kulminaciju projekta koji je pomerio granice onoga što je moguće u automobilskom inženjerstvu fokusiranom na stazu. Sa poslednjim primerkom marka slavi putovanje koje je pokazalo nepokolebljivu posvećenost izvrsnosti koja definiše
Proizvodnja Kaita će se odvijati u Brazilu, budući da će njegovo primarno tržište biti Latinska Amerika. Sem toga, planirano je da se vozila proizvedena u Brazilu prodaju u još oko 20 zemalja. Kait će se prema saopštenju japanske kompanije fokusirati na „obilje unutrašnjeg prostora“, zahvaljujući međuosovinskom rastojanju od 2,62 metra, zapremini prtljažnika
Do kraja aukcije je preostalo još šest dana, a cena je već dostigla 550.000 dolara. Ispod haube je Fordov 5,4 litarski V8 motor sa kompresorom, koji šalje snagu na zadnje točkove preko Ricardo šestostepenog manuelnog menjača. Motor raspolaže sa 550 konjskih snaga i 680 Nm obrtnog momenta. Kako navodi Motor1, ono što ovaj GT čini posebnim je njegov
Reuters, Time udeo kineskih proizvođača skače s ranijih 3 na 5,6 posto tržišta u području koje obuhvata EU, Ujedinjeno Kraljevstvo, Norvešku, Island i Švajcarsku. Apsolutni pobednik je MG, koji je od janauara do oktobra isporučio više od 250.000 vozila i time učvrstio status najprodavanijeg kineskog brenda u Evropi. Sledi BYD s više od 137.000 prodatih
Prvi je niska početna cena, koja startuje od 22.990 evra. Za te pare dobija se veoma bogata oprema i 1,6 turbo-benzinac bez elektrifikacije. Razvija 147 konjskih snaga i isporučuje se isključivo u kombinaciji sa sedmostepenim automatizovanim menjačem sa dvostrukim kvačilom. Kompletan članak na sajtu Magazinauto.com