pritisnite Enter »
placeholder
placeholder

Izvori

Osmi Creative Express – “Timski rad za najbolje kreativne rezultate”
Osmi Creative Express – “Timski rad za najbolje kreativne rezultate”

Osmi Creative Express – “Timski rad za najbolje kreativne rezultate”

Na osmoj Creative Express radionici u Rigi, koju organizuju Klub art direktora Evrope ( Art Directors Club of Europe ) i Latvijski klub art direktora ( Latvian Art Directors Club ), dvodnevni edukativni program okupio je 32 mlada kreativca iz 16 zemalja Evrope, izabranih od strane lokalnih udruženja kako bi se timski suočili sa stvarnim poslovnih izazovima

Feel the vibe of the BOX tribe

Feel the vibe of the BOX tribe

Za sve ljubitelje šou programa Nindža ratnika, Igara sa preprekama  i adrenalina, mts Feel the vibe of the BOX tribe zona pružila je unikatan program gde su učesnici testirali svoje sposobnosti na različitim poligonima i učestvovali u specijalnom haka plesu sa Novog Zelanda. Pored toga, svi zainteresovani mogli su, kao i prethodnih godina, da isprobaju

21. SEMPL: Problem je suštinski pokretač inovacija

21. SEMPL: Problem je suštinski pokretač inovacija

Na 21. konferenciji medijskih trendova SEMPL , koja će se održati 28. i 29. novembra u Portorožu, učesnici će između ostalog saznati zašto osnov inovacije nisu ideje, već su od suštinskog značaja dobri, smisaoni problemi. “Jedan od načina traženja dobrog problema je da potražite nešto, što ljudi pokušavaju da zaobiđu u svakodnevnom životu. Ako prepoznate

21. SEMPL: U zoni komfora nema mesta za magiju

21. SEMPL: U zoni komfora nema mesta za magiju

Tako kaže konsultant, govornik i autor književnih bestselera Britanac Džonatan Mekdonald (Jonathan MacDonald), jedan od govornika koje nestrpljivo iščekujemo na 21. konferenciji medijskih trendova SEMPL , koja će se održati 28. i 29. novembra u hotelu Bernardin u Portorožu. Kako organizatori najavljuju, događaj će ugostiti oko hiljadu trista fanova

neXtvaARna Bući Bući Avantura za decu i roditelje

neXtvaARna Bući Bući Avantura za decu i roditelje

Brend neXt i agencije Drive i McCann Beograd osmislile su inovativnu kampanju i kreirali interaktivni proizvod – neXtvaARna Bući Bući Avantura, jedinstvenu aplikaciju i interaktivnu knjigu za decu. Ova knjiga i AR aplikacija roditeljima daju priliku da sa svojom decom provedu kvalitetno i ispunjeno vreme, podstaknu dalji razvoj kognitivnih sposobnosti

MAXI školski karavan: kroz igru do zdravlja

MAXI školski karavan: kroz igru do zdravlja

Trendovi zdrave i balansirane ishrane uveliko vladaju našim tržištem. Lako je uvideti pozitivne promene koje se dešavaju među potrošačima, ali, kada ste lanac supermarketa, nije uvek lako uključiti ih u svoje svakodnevno poslovanje i pratiti potrebe društva u hodu. Potrošači na čije se mišljenje najteže utiče i koji su najizbirljiviji su oni najmlađi,

MALI OGLASI VELIKE PODRŠKE – McCann Beograd

MALI OGLASI VELIKE PODRŠKE – McCann Beograd

Mali oglasi u dnevnoj štampi u kojima se roditelji ne odriču svoje dece zbog njihove seksualne orijentacije i rodnog identiteta, pobudili su interesovanje javnosti u Srbiji i u regionu. Gordana Perunović Fijat, majka čiji se oglas pojavio u jednim dnevnim novinama kaže: “Ne bih se odrekla svoje dece, ne bih se odrekla svojih prijateljica, ne bih se

Zlatni V(RAB)AC za McCann Beograd i “Vitaklince”

Zlatni V(RAB)AC za McCann Beograd i “Vitaklince”

Na osmom izboru za najbolje radijske reklame i džinglove V(RAB)AC, u organizaciji Udruženja radio-stanica RAB Srbija, McCann Beograd i MAXI osvojili su nagradu Zlatni V(RAB)AC u konkurenciji radio-reklama do 40 sekundi za reklamu “Vitaklinci”. Autor reklame je Divna Peškir , kopirajterka u agenciji McCann Beograd . Pitali smo je kako je nastala radijska

McCANN WORLDGROUP MREŽA GODINE NA CANNES 2019 KAO I SVETSKA HEALTHCARE MREŽA GODINE

McCANN WORLDGROUP MREŽA GODINE NA CANNES 2019 KAO I SVETSKA HEALTHCARE MREŽA GODINE

McCann Worldgroup proglašen je za agencijsku mrežu godine na Međunarodnom festivalu kreativnosti u Kanu – Cannes Lions 2019. Globalna grupa agencija, koja je osvojila ukupno 73 lava kreativnim radovima iz svih svojih disciplina i svih regiona, takođe je proglašena i za HEALTHCARE mrežu godine, gde je McCann Health China višestruko nagrađena kao HEALTHCARE

21. SEMPL – Veštačkim glasom teško je izazvati emocije

21. SEMPL – Veštačkim glasom teško je izazvati emocije

Ljubljana, 18. jun 2019.; Tako kaže Ema Rodero (Emma Rodero), istraživač i profesor na odeljenju za komunikaciju na Univerzitetu Pompeu Fabra (Španija), koja se u okviru rada u laboratoriji Media Psychology Lab između ostalog bavi merenjem psihofiziološkog odziva slušalaca i analizira, kako zvuk i glas mogu da poboljšaju nivo pažnje, pamćenja i razumevanja