pritisnite Enter »
placeholder
placeholder

Izvori

Bianco: Ljubavna priča u liftu
Bianco: Ljubavna priča u liftu

Bianco: Ljubavna priča u liftu

Još od malih nogu mama, tata, baka i deka čitali su nam bajke. Te bajke su obično bile ljubavne priče sa srećnim krajem. Pa čak i kad odrastemo ne možemo da odolimo, a da ne pogledamo neki ljubavni film i da ne poželimo da naš život bude kao u bajci. Svako voli malo romantike, ali za to je potrebno kao svaki princ u bajci, da imaš hrabrosti da kažeš

Uspešno održan kreativni događaj usred srede – Reklamondo 2019

Uspešno održan kreativni događaj usred srede – Reklamondo 2019

U sredu 29. maja 2019. godine održan je osmi po redu Reklamondo na Univerzitetu Singidunum. Kao i svake godine projekat je okupio veliki broj ljudi, ljubitelje marketinga i advertajzinga uključujući i veliki broj zainteresovanih studenata. Reklamondo je kreativni događaj koji već osam godina unazad organizuju praktikanti advertajzing portala Lumiere

Reklamondo 2019 – Kreativni događaj usred srede

Reklamondo 2019 – Kreativni događaj usred srede

U sredu 29. maja sa početkom u 18h održaće se Reklamondo 2019 . Osmu godinu zaredom, studenti u okviru prakse na advertajzing portalu Lumiere.rs okupiće ljubitelje marketinga i advertajzinga na jednom mestu. Reklamondo 2019 održaće se u prostorijama Univerziteta Singidunum, Danijelova 32 (Amfiteatar A22). Događaj je koncipiran u dve celine – edukativni

Anne Marie Brady: Vreme je da preuzmemo odgovornost

Anne Marie Brady: Vreme je da preuzmemo odgovornost

U nedelju, 26. maja, od 12.30h na SHIFT konferenciji u okviru Mikser festivala 2019 u Muzeju nauke i tehnike održaće se predavanje pod nazivom “Pozicioniranje Norveške kao lidera održivog razvoja”. Predavanje za cilj ima upoznavanje sa praksom održivog poslovanja kroz primer Norveške, globalnog pionira održivosti, a predavač je Anne Marie Brady, izvršna

UM: Koliko imamo poverenja na internetu?

UM: Koliko imamo poverenja na internetu?

U svetu opada poverenje u vesti i informacije koje se dele na online medijima! Agencija UM predstavila je na Digital Day-u rezultate istraživanja o navikama korisnika društvenih medija – Wave X: Remix Kultura. Istraživanje je dalo jasnu poruku: „u svetu opada poverenje u online medije“. Zašto na svetskom nivou značajno opada poverenje u sadržaje koje

Siri&Alexa: Da li će ovaj brak biti prihvaćen od strane sveta?

Siri&Alexa: Da li će ovaj brak biti prihvaćen od strane sveta?

Kada smo zaljubljeni, tada se osećamo najviše živima. Jedna ljubavna bajka je upravo ono što je oživelo dva A.I. ( A rtificial Intelligence) asistenta. Dva na prvi pogled rivala u svojoj branši, Siri i Alexa, predstavnice kompanija Apple i Amazon, su to i dokazale. Ove godine ne samo da su se venčale već su razmenile zavete i stupile u istopolni brak

Bank of Melbourne: Da li snovi mogu da postanu stvarnost?

Bank of Melbourne: Da li snovi mogu da postanu stvarnost?

Svi mi imamo velike snove i maštamo, ali samo retki se usude da krenu na put ostvarenja svojih snova. Oni hrabri se uhvate u koštac sa neizvesnošću i rizikom zakoračivši u svet nepoznatog. Dobro je imati podršku i pouzdanog prijatelja na koga možeš da se osloniš i računaš na to da će ti pomoći u ostvarenju tvog cilja. Upravo to je ono što je vizija

McCann Beograd i Mastercard® u kampanji za istinske superheroje

McCann Beograd i Mastercard® u kampanji za istinske superheroje

McCann Beograd u saradnji sa klijentom Mastercard® kreirao je kampanju „Zajedno za kuću koju zaslužuje svaki superheroj” čiji je cilj prikupljanje sredstava za izgradnju nove NURDOR roditeljske kuće. Odabrati taj jedan, pravi cilj iza kog bi se stalo obično nije lako jer je mnogo tema koje zaslužuju pažnju i podršku kompanija. Ipak, studija kompanije

Bru: Da li smo zaista zavisni od slikanja hrane?

Bru: Da li smo zaista zavisni od slikanja hrane?

Sa razvijanjem nove tehnologije, kao i kamera i fotoaparata, sve više smo privrženi slikama, a pogotovo od kad možemo da ih ,,okačimo’’ na društvene mreže. Postavlja se pitanje da li smo postali zavisni od fotografisanja i šta najčešće slikamo dok smo u društvu? Da li nam je postala navika kada dobijemo posluženje u restoranu, ako je lepo aranžirano,

Bru: Da li smo zaista zavisni od slikanja hrane?

Bru: Da li smo zaista zavisni od slikanja hrane?

Sa razvijanjem nove tehnologije, kao i kamera i fotoaparata, sve više smo privrženi slikama, a pogotovo od kad možemo da ih ,,okačimo’’ na društvene mreže. Postavlja se pitanje da li smo postali zavisni od fotografisanja i šta najčešće slikamo dok smo u društvu? Da li nam je postala navika kada dobijemo posluženje u restoranu, ako je lepo aranžirano,