pritisnite Enter »
placeholder
placeholder

Izvori

Kampanja koja menja svest i inspiriše na akciju
Kampanja koja menja svest i inspiriše na akciju

Kampanja koja menja svest i inspiriše na akciju

Koristeći  svoju digitalnu platformu DION, Direct Media United Solutions pokrenula je digitalnu out-of-home CSR kampanju koja ima za cilj da podigne svest o važnosti udomljavanja napuštenih životinja Kampanja je pokrenuta u saradnji sa partnerima Led Mreža Srbije i ljudima okupljenim oko @udomi.bre platforme, uz snažnu poruku: „Svako ime traži svoj

Kompanija dm najpoželjniji poslodavac u Srbiji

Kompanija dm najpoželjniji poslodavac u Srbiji

Kompanija je osvojila dva prestižna priznanja u okviru istraživanja Top 100 Employer Brands Srbija 2025/2026, koje već petu godinu zaredom sprovodi The Employer Branding Agency. Prvo mesto na listi Top 100 najboljih brendova poslodavaca u Srbiji, kao i prvo mesto u kategoriji Kozmetika i nega, zauzeo je dm, čime je potvrđena izuzetna reputacija kompanije

Honor najavljuje novi oblik uređaja – Robot Phone

Honor najavljuje novi oblik uređaja – Robot Phone

Na događaju predstavljanja Magic8 serije u Pekingu, Honor je najavio uzbudljiv novi oblik uređaja – Robot Phone , koji predstavlja važnu prekretnicu u okviru Honor Alpha Plana najavljenog ranije ove godine Ovaj inovativni uređaj integriše višemodalnu inteligenciju pokretanu veštačkom inteligencijom, robotsku funkcionalnost i napredne mogućnosti prenosive

Sajber bezbednost u bankarstvu – zajednička odgovornost banaka i građana

Sajber bezbednost u bankarstvu – zajednička odgovornost banaka i građana

Oktobar je Evropski mesec sajber bezbednosti – period posvećen podizanju svesti o važnosti digitalne sigurnosti, posebno u oblasti finansija. Sa ubrzanom digitalizacijom i razvojem mobilnog i internet bankarstva, raste i potreba da korisnici finansijskih usluga razumeju rizike digitalnog okruženja i način na koji mogu da ih prepoznaju i zaštite se

Cohesity uvršten na Forbes Cloud 100 listu za 2025. godinu

Cohesity uvršten na Forbes Cloud 100 listu za 2025. godinu

Cohesity, lider u bezbednosti podataka pokretanoj veštačkom inteligencijom (VI), uvršten je na listu Forbes 2025 Cloud 100 , referentno svetsko rangiranje 100 najboljih kompanija za tehnologije privatnog oblaka podataka, zauzimajući 21. mesto Ovo je šesti uzastopni put da se Cohesity pojavljuje na Forbes Cloud 100. „Veoma smo uzbuđeni što smo ponovo

Istraživanje kompanije Galenika: veza gojaznosti i obolevanja

Istraživanje kompanije Galenika: veza gojaznosti i obolevanja

Ovogodišnje istraživanje o fizičkoj formi i zdravlju, koje je sprovela farmaceutska kompanija Galenika, otkriva glavne zdravstvene izazove sa kojima se susreću stanovnici Srbije sa viškom kilograma Procenjujući svoj višak kilograma, 37% muškaraca kaže da ima između pet i deset kilograma viška. Istog je mišljenja 45% žena. Najčešći zdravstveni problem

Primenjena digitalna pismenost

Primenjena digitalna pismenost

Šest jednostavnih načina da svoj onlajn život učinite bezbednim Bezbednost korisnika interneta je već godinama glavni prioritet. I pored te činjenice, privatnost podataka i bezbedno korišćenje digitalnih tehnologija danas dobijaju novi značaj. Lozinke za mobilno bankarstvo i onlajn usluge, brojevi telefona, nalozi za društvene mreže i razmenu poruka

AmCham Srbija okupila institucije regiona u borbi protiv nelegalne trgovine

AmCham Srbija okupila institucije regiona u borbi protiv nelegalne trgovine

Sredinom oktobra, u Kotoru su se okupili predstavnici ministarstava finansija, unutrašnjih poslova, carinskih i poreskih uprava, inspekcijskih službi i drugih nadležnih organa iz Crne Gore, Srbije, Bosne i Hercegovine, Hrvatske i Severne Makedonije, u okviru regionalne konferencije o suzbijanju nelegalne trgovine, koju četvrtu godinu zaredom organizuje

Nova dm prodavnica otvorena u Šapcu

Nova dm prodavnica otvorena u Šapcu

Kompanija dm drogerie markt nastavlja sa širenjem svoje prodajne mreže otvaranjem nove, moderne prodavnice u Šapcu, u sklopu šoping centra BIG Šabac Enterijer nove prodavnice osmišljen je da pruži maksimalnu udobnost, dok bogat asortiman obuhvata sve kategorije proizvoda – od nege i lepote, organske hrane, do proizvoda za bebe i domaćinstva. Kako se