pritisnite Enter »
placeholder
placeholder

Pune sale za Đorđa Kadijevića, Beatris Dal i Dejvida Linča četvrtog dana Beldocs festivala
Pune sale za Đorđa Kadijevića, Beatris Dal i Dejvida Linča četvrtog dana Beldocs festivala

Pune sale za Đorđa Kadijevića, Beatris Dal i Dejvida Linča četvrtog dana Beldocs festivala

fFoto: Marko Petrovic 0 komentara Četvrtog dana 18. Beldocs festivala zabeležene su rasprodate sale za veliki broj filmova. U Domu omladine Beograda prikazana su dva filma iz Srpskog takmičarskog programa. Prvi film je bio Inventar Ivana Markovića, koji prati mladog radnika, Nenada, koji po prvi put ulazi u Sava Centar — nekadašnji simbol modernizacije

Ovacije za film o Vladi Divljanu i velika gužva na programu „Bitka za stvarnost“ sa Galebom Nikačevićem na 18. Beldocsu

Ovacije za film o Vladi Divljanu i velika gužva na programu „Bitka za stvarnost“ sa Galebom Nikačevićem na 18. Beldocsu

Foto Marko Petrović 0 komentara Treće veče 18. Beldocs festivala bilo je izuzetno posećeno, a posebno u Domu omladine Beograda i u Jugoslovenskoj kinoteci. Prvu premijeru treće večeri imala je rediteljka filma „Bila sam umetnica“, Ema Teokarević. Autorka u filmu razgovara s bivšim kolegama umetnicima i pohađa časove mađarskog jezika u svrhu sticanja

Gregor Božič, slovenački reditelj povodom premijere filma „Obična kruška“na Beldocsu : Čak i u najbeznadežnijim uslovima, uvek postoje ljudi koji razmišljaju drugačije

Gregor Božič, slovenački reditelj povodom premijere filma „Obična kruška“na Beldocsu : Čak i u najbeznadežnijim uslovima, uvek postoje ljudi koji razmišljaju drugačije

Foto: Toronto International Film Promo 0 komentara U ponedeljak, 26. maja u 17:30 časova, u bioskopu Tuckwood, biće održana srpska premijera kratkometražnog ostvarenja “Obična kruška” slovenačkog reditelja Gregora Božiča, na festivalu Beldocs. Ovaj filmski stvaralac, aktivan i kao direktor fotografije na nagrađivanim filmovima „ Čovjek koji nije mogao

Poezija slušanja, umetnički krimić i odiseja kroz kinesku istoriju: O filmovima „Sentimentalne vrednosti“ Joakima Trira, „The Mastermind“ Keli Rajhard, „Vaskrsenje“ Bi Gana

Poezija slušanja, umetnički krimić i odiseja kroz kinesku istoriju: O filmovima „Sentimentalne vrednosti“ Joakima Trira, „The Mastermind“ Keli Rajhard, „Vaskrsenje“ Bi Gana

foto EPA-EFE/CLEMENS BILAN 0 komentara Evo, došli smo do samog kraja festivala. U mnogim selekcijama su već počele da se dele nagrade, a zvanična selekcija još uvek traje i završiće se uoči same dodele palmi. Zamor je tu. Novinari su posustali, pa se mogu videti i oni koji dremaju na projekcijama. Ali, entuzijazam i dalje dominira. I evo, uoči završne

Film o Ljubivoju Tadiću otvorio Srpski takmičarski program 18. Beldocsa

Film o Ljubivoju Tadiću otvorio Srpski takmičarski program 18. Beldocsa

foto: Marko Ilić 0 komentara Pet premijera iz Srpskog takmičarskog programa drugog dana Beldocs festivala. Drugi dan 18. Beldocs festivala počeo je premijerama domaćih autora iz Srpskog takmičarskog programa. Prikazan je film Predraga Velinovića, „Crni Ljubivoje“ u Domu omladine Beograda, gde se pored autora na sceni pojavio i glavni akter, Ljubivoje

Želimir Žilnik otvorio 18. Beldocs festival

Želimir Žilnik otvorio 18. Beldocs festival

Osamnaesti Međunarodni festival dokumentarnog filma Beldocs, otvorio je sinoć reditelj Želimir Žilnik, čiji je film „Restitucija ili, san i java stare garde“ prikazan u punoj Velikoj sali Doma omladine Beograda. Publici su se pre početka filma obratili direktorka festivala Mara Prohaska Marković, umetnički direktor Marko Grba Singh i selektor Igor