pritisnite Enter »
placeholder
placeholder

Verizon prodao svoju medijsku grupaciju za 5 milijardi dolara
Verizon prodao svoju medijsku grupaciju za 5 milijardi dolara

Verizon prodao svoju medijsku grupaciju za 5 milijardi dolara

Ukoliko postoji neko pravilo u modernom biznisu, u kome ništa nije kako izgleda i ništa nije sasvim sigurno, gde najveće turističke kompanije nemaju nikakve hotele a najvrednije automobilske kompanije ni ne prave profit na automobilima , to je da “Danas jesi, sutra nisi.” U to se iz prve ruke uverio Verizon, koji je nekako uspeo da proda svoju medijsku

Verizon prodaje Yahoo i AOL – sve ulažu u 5G mrežu

Verizon prodaje Yahoo i AOL – sve ulažu u 5G mrežu

Verizon želi da proda Yahoo i AOL i skoncentriše se na pravljenje 5G mreže. Verizon je kupio AOL 2015. godine za 4,4 milijarde dolara i Yahoo 2017. godine za 4,5 milijardi dolara. U Verizon-u shvatili su da ne mogu da se takmiče sa Guglom i Fejsbukom u digitalnom marketingu i odlučili su da prodaju AOL i Yahoo. Sav novac i sve će preusmeriti na razvoj

Verizon prodaje Yahoo i AOL kompaniji Apollo za 5 milijardi dolara

Verizon prodaje Yahoo i AOL kompaniji Apollo za 5 milijardi dolara

Verizon je spojio AOL i Yahoo u podružnicu nazvanu Oath 2017. godine, da bi je na kraju preimenovao u Verizon Media. Nova kompanija, u kojoj će Verizon zadržati 10 odsto udela, biće preimenovana samo u -"Yahoo". Verizon je prvobitno kupio AOL za 4,4 milijarde dolara, a Yahoo za 4,5 milijardi dolara, što sve ovo čini prilično lošu stvar za Verizon