Otkriven najstariji materijal, star 7,5 milijardi godina

LONDON: Naučnici koji su analizirali meteorit, otkrili su najstariji materijal za koji se zna da postoji na Zemlji. Foto: pixabay.com Tim istraživača iz SAD i Švajcarske su u meteoritu koji je na zemlju pao 60-ih godina prošlog veka, otkrili zrna prašine stara oko 7,5 milijardi godina, prenosi Bi-Bi-Si. Ta zrna prašine formirala su se u zvezdama koje

Otkriven najstariji materijal, star 7,5 milijardi godina

LONDON - Naučnici koji su analizirali meteorit, otkrili su najstariji materijal za koji se zna da postoji na Zemlji. Tim istraživača iz SAD i Švajcarske su u meteoritu koji je na zemlju pao 60-ih godina prošlog veka, otkrili zrna prašine stara oko 7,5 milijardi godina, prenosi BBC. Foto pixabay.com, ilustracija LONDON - Naučnici koji su analizirali

NAJSTARIJI MATERIJAL NA ZEMLJI STARIJI JE OD SAME PLANETE: Ima 7 MILIJARDI GODINA i došao je sa neverovatnog mesta!

Naučnici koji su analizirali meteorit otkrili su najstariji materijal za koji se zna da postoji na Zemlji . Pronašli su zrna prašine u svemirskoj steni - koja je pala na Zemlju 1960-ih - koja su stara čak 7,5 milijardi godina. Najstarije zrno prašine formirano je u zvezdama koje su se "rodile" pre nego što se rodio naš Sunčev sistem. Tim istraživača