pritisnite Enter »
placeholder
placeholder

„JAČA SAM OD (M)RAKA!“ Život je čudo za koje se vredi boriti
„JAČA SAM OD (M)RAKA!“ Život je čudo za koje se vredi boriti

„JAČA SAM OD (M)RAKA!“ Život je čudo za koje se vredi boriti

Udruženje Ženski centar „Milica“ i kompanija Novartis pokrenuli su kampanju pod nazivom „Jača sam od (m)raka!“, koja za cilj ima podizanje svesti javnosti o karcinomu dojke. Prema podacima Instituta za javno zdravlje Srbije „Dr Milan Jovanović Batut” u Srbiji se godišnje rak dojke otkrije kod 4.636 žena, a oko 1.700 žena umre od ove bolesti. Iako je

"Jača sam od (m)raka!" Život je čudo za koje se vredi boriti

"Jača sam od (m)raka!" Život je čudo za koje se vredi boriti

Prema podacima Instituta za javno zdravlje Srbije "Dr Milan Jovanović Batut" u Srbiji se godišnje rak dojke otkrije kod 4.636 žena, a oko 1.700 žena umre od ove bolesti. Iako je rak dojke izlečiv skoro u potpunosti ako se otkrije i leči na vreme, naša zemlja je po broju umrlih žena od ove bolesti na vodećem mestu u Evropi. -Kampanja "Jača sam od (m)raka

Jača sam od (m)raka! Život je čudo za koje se vredi boriti

Jača sam od (m)raka! Život je čudo za koje se vredi boriti

Udruženje ženski centar "Milica" i kompanija Novartis pokrenuli su kampanju pod nazivom "Jača sam od (m)raka!?" koja za cilj ima podizanje svesti javnosti o karcinomu dojke. Prema podacima Instituta za javno zdravlje Srbije "Dr Milan Jovanović B Društvo Pogledajte kako se bore žene obolele od raka dojke! Plesom i pesmom protiv bolesti Ana Dornik,

„Jača sam od (m)raka!“

„Jača sam od (m)raka!“

Udruženje Ženski centar „Milica“ i kompanija Novartis pokrenuli su kampanju pod nazivom „Jača sam od (m)raka!“, koja za cilj ima podizanje svesti javnosti o karcinomu dojke. Prema podacima Instituta za javno zdravlje Srbije „Dr Milan Jovanović Batut” u Srbiji se godišnje rak dojke otkrije kod 4.636 žena, a oko 1.700 žena umre od ove bolesti.  Iako

"Jača sam od (m)raka": Život je čudo za koje se vredi boriti

"Jača sam od (m)raka": Život je čudo za koje se vredi boriti

Udruženje Ženski centar "Milica" i kompanija Novartis pokrenuli su kampanju pod nazivom "Jača sam od (m)raka!", koja za cilj ima podizanje svesti javnosti o karcinomu dojke. Prema podacima Instituta za javno zdravlje Srbije "Dr Milan Jovanović Batut" u Srbiji se godišnje rak dojke otkrije kod 4.636 žena, a oko 1.700 žena umre od ove bolesti. Iako je