U dalekom kosmosu: Ima li života na Veneri?

Uglavnom se raspravlja o tome ima li života na Marsu, pa o Veneri niko nije ni mislio. Sve do sada. Naime, kako piše The New York Times , tim astronoma veruje da je pronašao znake života u atmosferi ove planete . Astronomi su u dva naučna rada objasnili da su u Venerinoj atmosferi detektovali fosfin , za koji veruju da bi mogao da bude proizvod živih

Život otkriven na Veneri?

Ima li života van Zemlje? Obično se za tragovima života traga na planeti Mars, ali naučnici su pronašli krajnje iznenađujući znak života na Veneri. Pogledajte o čemu je reč!

NAKON OVOG OTKRIĆA, NAUČNICI UBEĐENI: Na ovoj planeti ima života!

Tragovi gasa fosfina otkriveni su u atmosferi Venere, a ovo iznenađujuće otkriće moglo bi da pruži nagoveštaje o nepoznatim procesima na Veneri To otvara mogućnost da bi u oblacima u Veneri moglo biti živih organizama, pošto prisustvo fosfina na Zemlji sugeriše život, piše BBC. RUSKA ŠAMARČINA BERLINU! Lavrov otkazao posetu Nemačkoj! DIPLOMATSKI SKANDAL

U oblacima Venere detektovani znaci mogućeg vanzemaljskog života

U kiselim oblacima planete Venere naučnici su otkrili gas fosfin koji, kako navode, ukazuje da bi je mogli naseljavati mikrobi. To bi, zaključuju stručnjaci, moglo značiti postojanje potencijalnog vanzemaljskog oblika života. Istraživači nisu otkrili stvarne oblike života, ali je poznato da na Zemlji fosfin proizvode bakterije koje opstaju u okruženju

NEVEROVATNO OTKRIĆE Naučnici pronašli TRAGOVE ŽIVOTA na Veneri

Foto: ANINDITO MUKHERJEE / EPA; Tragovi gasa koji "pluta" kroz oblake Venere moguće je da potiču od živih organizama, neke vrste mikroba različitih od onih koje poznajemo na Zemlji. Do ovog senzacionalnog otkrića astronomi su došli tako što su u atmosferi Venere, na visini od 50-ak kilometara, detektovali fosfine. Istovremeno, nisu uspeli da otkriju

Venera: Otkriveni atomi gasa fosfina

Naučnici su u kiselim oblacima planete Venere otkrili gas pod nazivom fosfin koji, kako navode, ukazuje da bi je mogli naseljavati mikrobi. To bi moglo značiti postojanje potencijalnog vanzemaljskog oblika života, zaključuju stručnjaci. Istraživači nisu otkrili stvarne oblike života, ali je poznato da na Zemlji fosfin proizvode bakterije koje opstaju

Otkriven život na još jednoj planeti?!

Fosfin je gas čiji se molekul sastoji od jednog atoma fosfora i tri atoma vodonika Planeta Venera, Foto: EPA/ANINDITO MUKHERJEE Tragovi gasa fosfina otkriveni su u atmosferi Venere, a ovo iznenađujuće otkriće moglo bi da pruži nagoveštaje o nepoznatim procesima na Veneri. To otvara mogućnost da bi u oblacima u Veneri moglo biti živih organizama, pošto