Prvi put pronađena voda na naseljivoj planeti

(Foto: sdecoret/shutterstock.com) Astronomi su prvi put otkrili vodu u atmosferi planete koja se nalazi u naseljivoj zoni dalekog zvezdanog sistema. Otkriće čini planetu nazvanu "K2-18b" potencijalnim mestom za potragu za vanzemaljskim životom. Najnovije otkriće objavljeno je u istraživanju tima naučnika sa Univerzitetskog koledža u Londonu (UCL),

OVO JE NAŠ NOVI DOM U SVEMIRU: Otkrivena prva planeta na kojoj pored Zemlje ima vode

Prva planeta sa vodom, ako se ne računa naša Zemlja, otkrivena je u zvezdanom sistemu K2-18, udaljenom 111 godina od nas, i zasad nosi oznaku K2-18b. Tečno stanje "Ovo je najveći korak ka našem najvećem cilju - otkriću života na drugim planetama i dokazivanju da nismo sami u svemiru. Zahvaljujući našem istraživanju, otkriveno je da na njoj postoji

Prvi put pronađena voda na potencijalno naseljivoj planeti

Naučnici su prvi put pronassli vodu u atmosferi planete koji kruzzi unutar nastanjive zone udaljene zvezde, javlja BBC. Kako je planeta K2-18b udaljena 111 svetlosnih godina od Zemlje, predaleko je da bi se do nje poslala letelica u potrazi za životom izvan nasse maticcne planete. Ali naučnici u sledećih deset godina očekuju lansiranje generacije svemirskih

Prvi put pronađena voda na potencijalno naseljivoj planeti

Veliko otkriće astronoma: Prvi put pronađena voda na naseljivoj planeti FOTO/VIDEO

Astronomi su prvi put otkrili vodu u atmosferi planete koja se nalazi u naseljivoj zoni dalekog zvezdanog sistema. Otkriće čini planetu nazvanu "K2-18b“ potencijalnim mestom za potragu za vanzemaljskim životom. Najnovije otkriće objavljeno je u istraživanju tima naučnika sa Univerzitetskog koledža u Londonu (UCL), objavljenom u časopisu "Nejčer Astronomi"

Astronomi otkrili vodu u atmosferi planete K2-18b

Izvor: Courtesy ESA/Hubble/M. Kornmesser/NASA Handout via REUTERS Astronomi su prvi put otkrili vodu u atmosferi planete koja orbitira unutar naseljive zone jedne udaljene zvezde. Ovo otkriće čini planetu, koji nazivaju K2-18b, uverljivim kandidatom za otkriće života van Zemlje, prenosi BBC. U tekstu objavljenom u časopisu Nejčr Astronomi (Nature Astornomy)

Voda prvi put otkrivena na „naseljivoj“ planeti

Astronomi otkrili vodu u atmosferi „naseljive“ planete koja orbitira oko udaljene zvezde. Edit BBC Astronomi su po prvi put otkrili vodu u atmosferi planete koja orbitira oko udaljene zvezde. Otkriće znači da je planeta - nazvana K2-18b - dobar kandidat za potragu za vanzemaljskim životom. Tokom narednih deset godina novi svemirski teleskopi mogli

Prvi put pronađena voda na potencijalno naseljivoj planeti

LOS ANĐELES – Naučnici su prvi put pronašli vodu u atmosferi planete koji kruži unutar nastanjive zone udaljene zvezde, javlja Bi-Bi-Si. Kako je planeta K2-18b udaljena 111 svetlosnih godina od Zemlje, predaleko je da bi se do nje poslala letelica u potrazi za životom izvan naše matične planete. Ali naučnici u sledećih deset godina očekuju lansiranje

ASTRONOMI SU UPRAVO OBJAVILI VESTI KOJE MOGU DA PROMENE ISTORIJU: Pažljivo pročitajte ovo

Astronomi su prvi put otkrili vodu u atmosferi planete koja orbitira unutar naseljive zone jedne udaljene zvezde. Ovo otkriće čini planetu, koji nazivaju K2-18b, uverljivim kandidatom za otkriće života van Zemlje, prenosi BBC. U tekstu objavljenom u časopisu Nejčr Astronomi (Nature Astornomy) piše da bi za 10 godina novi svemirski teleskopi mogli da

Prvi put pronađena voda na potencijalno naseljivoj planeti

Naučnici su prvi put pronašli vodu u atmosferi planete koji kruži unutar nastanjive zone udaljene zvezde, javlja BBC. Kako je planeta K2-18b udaljena 111 svetlosnih godina od Zemlje, predaleko je da bi se do nje poslala letelica u potrazi za životom izvan naše matične planete. Ali naučnici u sledećih deset godina očekuju lansiranje generacije svemirskih